6 עקרונות בקידום אתרים

המיקום של האתר שלך בגוגל הוא הדבר המרכזי והחשוב ביותר בעסק שלך. פעם הקלדת משהו בגוגל וראית כמה תוצאות קיבלת? קחו לדוגמה את הביטוי “קידום אתרים”. כשמקלידים את הביטוי הזה מקבלים בסביבות תשעה עשר מיליון תוצאות בפחות משנייה אחת. אז איך האתר שלך יופיע בתוצאות הראשונות מתוך תשעה עשר מיליון תוצאות? נשמע כמו משימה בלתי אפשרית, אבל בדיוק בגלל זה אנחנו פה לעזור לך לקדם את האתר שלך בשיטת “קידום אורגני”. 

רגע לפני שאנחנו נכנסים לעולם שלם של מושגים והסברים על הקידום עצמו, התהליך והתוצאות כדאי להבין את הבסיס. 

קידום אתרים אורגני- מה זה אומר?

קידום אתרים אורגני הוא בעצם קידום טבעי. ברור שהאתר לא מופיע במקום הראשון מעצמו ובטבעיות אלא מתבצעת עבודה קשה וארוכת טווח כדי לעלות אותו למקום הראשון, אבל האתר קודם לא בדרך ממומנת ובתור מודעה של גוגל, אלא בדרך “טבעית”. לא משנה מה הקונה יחפש, אם תהיה בין הראשונים להופיע בתוצאות החיפוש והאתר שלך יהיה בנוי בצורה המיטבית, זכית בקונה נוסף. הרבה אנשים נוטים לדלג על המודעות פרסום אפילו מבלי סיבה מסוימת, אולי כי זה נראה כמקום פחות אמין והם יעדיפו לראות את האתר שהצליח להיות מקום ראשון “מבלי לשלם”. לכן, כדי שהאתר שלך יופיע ישר מתחת למודעות הפרסום אתה צריך לבצע קידום אתרים בצורה “הטבעית”, אורגנית ובדיוק בשביל זה אנחנו פה בשבילך.

תהליך הקידום האורגני הוא תהליך ארוך טווח שכמובן לא מניב תוצאות בלילה אחד, אבל החשיבות שלו לאתר היא קריטית ובסופו של יום משתלמת.

אז איך זה עובד ומהם העקרונות הבסיסיים?

מנועי החיפוש ובדגש, גוגל הם מין תוכנות סריקה. כשאתה מקליד בגוגל שאלה, מושג, ביטוי או מילה  ולוחץ חיפוש, גוגל עושה סריקה על כל האתרים ומקורות המידע ומציג את התוצאות הטובות ביותר. האתר שלך מקבל את התואר “התוצאה הטובה ביותר” עפ”י מגוון פרמטרים מסוימים. פה אנחנו נכנסים לתמונה. בתוך כל העולם הרחב של המושגים, הפרמטרים והתוצאות האפשרויות, אנחנו לוקחים את הפרמטרים של גוגל, מנתחים אותם, מתאימים אותם אישית לאתר שלך ובכך בתהליך מתמשך אנחנו עובדים על כך שהאתר שלך יטפס לאט לאט בתוצאות החיפוש וינסה לקטוף את המקום הראשון. כדי להבין קצת יותר, הנה מספר דוגמאות לפרמטרים חשובים:

התאמת מבנה האתר וקוד האתר

פרמטר זה הוא הבסיס והיסוד לקידום האתר שלך. כמו שכבר אמרנו, מנועי החיפוש הם תוכנת סריקה. לכן, המטרה שלנו היא שהאתר יהיה “נוח לסריקה”, נגיש ורלוונטי. אז איך זה עובד בפועל? נעשה שימוש בכלים שונים- בניית חווית המשתמש, כותרות נכונות, תוכן מסודר בצורת היררכיה לפי חשיבותו, תגיות, סימונים ועוד עשרות או מאות פרמטרים שגם למקצועיים והוותיקים בתחום לא תמיד יש פתרונות ותשובות אבל הצוות שלנו פה לשירותך בצורה המקצועית ביותר והמטרה שלנו היא לממש כמה שיותר פרמטרים בצורה הנכונה באתר שלך.

מחקר מילות מפתח

איזה מילים, ביטויים ומושגים משתמשים הגולשים שמחפשים את התחום שלך ומה צריך להופיע באתר שלך? פרמטר זה כולל בדיקת מתחרים. אנחנו מבצעים מחקר מעמיק על המתחרים בתחום שלך, אנשים שכבר קוטפים את המקומות הראשונים בגוגל ומנסים להבין איזה מילים צריכות להופיע באתר שלך ובאיזה סדר וחשיבות? אחרי שמוציאים את מילות המפתח, יש צורך בחשיבה והבנה כיצד לסדר אותן. איך להשתמש בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים לתחום באתר שלך אך במקביל לא ליצור עומס שיפגע בתוכן, איך לספק תוכן איכותי ואיך להכניס את המילים הנכונות בצורה הנכונה ובאופן מרכזי ושוטף באתר. 

חווית המשתמש

חווית המשתמש הוא פרמטר חשוב וקריטי בקידום האתרים שלך. אם המשתמש חווה חוויה טובה ונוחה הוא יישאר זמן ממושך, מה שיעיד על רלוונטיות האתר וחשיבותו, אך אם המשתמש לא יחווה את החוויה הנכונה והטובה הוא יעזוב את האתר במהירות ויגדיל את אחוזי הנטישה באתר שלך, מה שיגרום בסופו של דבר לפגיעה במיקום שלך בגוגל. לכן, יש חשיבות רבה לחווית המשתמש. חווית המשתמש כוללת בין היתר התאמה למכשיר המובייל, תוכן איכותי, עיצוב מתאים ונוח לאתר, התמצאות נוחה וכו’. כדי לייצר את חווית המשתמש הטובה ביותר אנחנו פה בשבילך- להתייחס לפרמטרים הדרושים וליצור אתר נוח ונגיש לכל המשתמשים שלו.

לסיכום, קידום אתרים מהווה חלק משמעותי ואינטגרלי בקידום העסק שלך. מתוך אלפי  או מיליוני התוצאות של גוגל אתה צריך לבלוט בעמוד הראשון ולספק למשתמש את החוויה הטובה ביותר באתר שלך. נכון, המשימה הזאת נראית קשה ומסובכת, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו פה להראות לך שהיא ממזמן לא בלתי אפשרית.

קידום אתרים

קידום אתרים

צרו איתנו קשר עוד היום
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדגיטלי

אנו נדאג לתת לכם מענה על כל צורך דיגטלי מקצה לקצה

Invalid email address
בלחיצה על כפתור שלח את/ה מאשר לנו ליצור איתך קשר במייל ולשלוח הודעות לכתובת שסופקה